GBJ Bygg

KUND: GBJ Bygg
KATEGORI: Nativekampanj kombinerat med print- och displayannonsering
PERIOD: 2017


Syftet med kampanjen var att på bred front lansera projekt Trummens Strand, 58 exklusiva bostadsrätter intill vattnet, byggda i massivträ.
På smp.se valdes nativeannonsering, som ger möjlighet att berätta mer ingående om bl.a kvarteret, arkitekturen, lägenheterna och planen för försäljningen.

  • Svar från Catharina Haglund på GBJ Bygg

    För Trummens Strands marknadsföring valde ni ju ett upplägg med spridning i flera av våra kanaler, Smålandsposten, Magazinet, smp.se och vxonews.se.

    Vad är anledningen att ni väljer att nyttja våra marknadsföringskanaler?

    Bra samarbete, upplägg, förslag och återkoppling från er till GBJ. Engagemang från er gällande ett helhetsgrepp av vår marknadsföring för vårt projekt Trummens Strand.

    Hur upplever ni nativeannonseringen?

    Ett nyhetstänkande och ett annat sätt att fånga potentiella kunders uppmärksamhet.

    Vad uppskattar ni med detta kombinationsupplägg?

    Bra blandning mellan den digitala annonseringen samt annonser i tryck samt olika tidningar vilket vänder sig till olika målgrupper.